پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:04 - 1400/08/22

برگ اعجاز آمیزی که جلوی ترشح هورمون اضطراب و استرس را می گیرد /همیشه آرام شوید

کارگر آنلاین | بعد از خوردن و جویدن برگ لاورل موادی در دهان ترشح می شوند که همانند یک مسکن بی ضرر در بدن عمل کرده و استرس را بطور چشمگیری کاهش می دهند. لینانول موجود در برگ بو نیز به کاهش سطح هورمون استرس در بدن کمک می کند، به همین خاطر از برگ بو در آروماتراپی استفاده می شود. در خوردن برگ بو باید محتاط بود و باید تا مقدار معینی از این گیاه بخورید، زیرا زیاده روی در استفاده از این برگ ها ممکن است برای شما منجر به ایجاد برخی مسائل فیزیکی شود.

به گزارش کارگر آنلاین ، برگ بو دارای فولات، نیاسین، ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، مس، آهن، منگنز، منیزیم، فسفر، روی و انواع آنتی اکسیدان ها می باشد و طبیعت این گیاه، گرم و خشک می باشد.

برگ بو به دلیل ترکیبات عالی نه تنها به عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند بلکه برای تسکین ناراحتی های معده، تسکین سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و حتی کاهش علائم بیماری سلیاک بسیار مؤثر است.

آنزیم های خاص موجود در برگ بو سبب هضم بهتر پروتئین های پیچیده ی موجود در رژیم غذایی شده و سبب می شوند مواد غذایی بهتر جذب شوند. برگ بو برای جلوگیری از تخمیر غذا در معده مفید است و گاز و نفخ معده را خارج می کند. برای هضم بهتر غذا این گیاه را به غذاهای سنگین اضافه کنید یا دم کرده آن را بنوشید.

 

برگ بو

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین